مامان آينده نزديك

چرا فرشته هاتو می بری خدا؟؟؟

1394/6/2 15:36
نویسنده : المير
862 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای نی نی وبلاگی من

امیدوارم حالتون خوب باشه

امروز کلی دلم از خدا گرفت

می دونید ، امروز داشتم نی نی وبلاگ گردی می کردم که یهو با یه پیج آشنا شدم

اسم نی نی زیباش نیلا بود

نیلا کوچولا بعد از بدنیا اومدنش هنوز 1 ماهش نشده بوده از پیش پدر و مادرش می ره و دوباره فرشته آسمونی میشه...

خدایا چرا با آدمات اینکارو می کنی؟

چرا می زاری آدمها بعد وابستگی که دارن اینجوری تنها و سرخورده بشن

این انصاف نیست

خدایا مامان نیلا کوچولو خیلی تنها شده ، آخه کلی به نیلا از زمانی که یذره بوده عادت کرده بوده ، باهاش حرف می زده

قصه می گفته

اگه یه روز نیلا کوچولا تکون نمی خورده از غصه پر پر می شده

حالا بدون نیلا چیکار کنه؟؟؟؟

خدایا به مادر نیلا کوچولو کلی صبر بده 

بهش بگو فرشته ی کوچیکش تنها نمی مونه 

خدایا نکن با آدمات این کارارو...............................

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

شيده
2 شهریور 94 16:10
سلام المير جون واقعا خدا بي رحمه كه به يه مادر كه اونقدر وابسته شده به كوچولوش اينكارو ميكنه! !!منم داغ ديدم 4 ماه پيش پسرمو بر اثرتصادف از دست دادم.... واقعا ميتونم درك كنم چون خودم درد كشيدم و الانم هيچ چيزو هيچ كس نميتونه درد منو تسكين بده تازه مامان نيلا. كوچولو در يك ماهگي عزيزشو از دست داده يه ماه وابستگي!!!ولي فكر كن ببين پسرمن 2ساله بود پر كشيد وفكر مامانشو نكرد كه ميسوزه!!!دوسال وابستگي!!!اميييييد وارم خدا بهش صبر بده و خيلي زود يه نيني ديگه بهش ببخشه!!!امييييين...
المير
پاسخ
خدا به شما هم صبر بده ، واقعا برای تسکین مادرهای داغ دار زبانم کوتاه هستش، امتحان خیلی سنگینی خدا داره می کنه ...من بچه ندارم ولی وقتی یه خار توی پای بچه های دوستام می ره قلبم آتیش می گیره، چه برسه به شما و مادر نیلا ، امیدوارم خدا وقتی فرشته های کوچیک رو می بره صبرش هم به اطرافیانش مخصوصا پدر و مادرش بده.... مرسی که پیشم اومدی.
شيده
3 شهریور 94 14:14
عزيزم خواهش ميكنم وظيفم بود بيام وبت وقتي هم اين مطلبتو ديدم ياد روزي افتادم كه شايانم پر كشيد....ولي خدا يكيو ميگيره يكي ديگرو مياره منم الان 7هفته هست كه باردارم درسته كسي جاي شايانو برام نميگيره ولي خيلي از خدا ممنونم كه نذاشت زياد عذاب بكشم خدا كنه مامان نيلا كوچولو هم زود يه نينيه ديگهبياره وخدا بهش صبر بده!!!و خدا داغ فرزندو نصيب دشمنمون نكنه كه واقعا سخته!!!عزيزم ايشالا توهم زود نيني دارميشي واست. دعا ميكنم....راستي ميشه ادرس وب نيلا كوچولو رو بدي??
المير
پاسخ
خدا روشکر ، چقدر خوشحال شدم که 7 ماه هستی، امیدوارم دوران خوبی رو داشته باشی و حسابی تن خودت و نی نی کوچولوت سالم باشه http://nini-e-ma.niniweblog.com/ این وبلاگ نیلاست راستی آدرس پیج خودت رو هم اگه دوست داشتی بگو بیام پیشت مهمونی
شيده
3 شهریور 94 17:15
عزيزم من وب ندارم ولي ميخوام وقتي نينيم اومد واسش بسازم. وقتي ساختم ادرسشو بهت ميدمفعلا بدون وب هرروز ميام پيشت!!!دوووووستت دارم مامان خوشكل!!!!
المير
پاسخ
ایشالله که بسلامتی بیاد توی بغل مامان و باباش خوشحال می شم میای پیشم ، مرسی دوستم