مامان آينده نزديك

یه خواب خوب

1394/5/28 11:37
نویسنده : المير
597 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوچولوی من سلام

دیشب خواتو دیدمزیباخواب دیدم اومدی تو دل منبغل

الهی قربونت برم که دختر بودی و مامان الی اسمتو آیدا صدا زدمحبت

مادر ، خیلی زیبا بودی، اونقدر آروم و مهربون تو رو دادن بغل من که من دلم نمی خواست اصلا چشمامو باز کنم

آیدای مامان ، چشمای نازت هنوز تو ذهنمه

چه شب آرومی بود، زیبا و پر از عشق

دخترم ، باورم نمی شد که توی آغوشمی ، همش نگران بودم که نکنه تو رو از دست بدم و محکم تر تو بغلم فشارت می دادم

دختر زیبای من ، بابا امیر کلی از اومدنت خوشحال بود

کلی ذوق می کرد و مثل پروانه دور من و تو می گشت 

دخترم هر شب پیش مامان بیا

دل تنگتم فرشته ی آسمونی من بغلبوسمحبت

پ ن : مادر و پدرت قول می دن تمام تلاششون رو برای خوشبختی تو بکنن عزیز دلم، دوستت دارم محبتمحبتمحبت

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

★ مامان آرنیکآ ★
29 مرداد 94 20:45
عزیــــــزم ایشالا هرچه زودتر خوابت به واقعیت تبدیل بشه و نی نی جونت صحیح و سالم بیاد تو بغلت
المير
پاسخ
ان شا الله مامانی نیکو