مامان آينده نزديك

امروز چقدر بی قرارتم...

1394/5/10 15:47
نویسنده : المير
343 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مامان سلام

خوبی فرشته ی مادر؟ 

امروز دلم برات داره  پر می کشه 

کاشکی یه روز همین روزا زودی خبر اومدن توی دل مامانی رو بدی.

کاشکی بابایی زودی دلش نی نی بخواد

کوچولوی من ، شادیم زمانی است که با تو حرف می زنم ، برات قصه می گم و احساس می کنم در آغوشم هستی

جوجه ی من ، مادر لحظه ای آرام می شود که صدای قلب تو رو بشنوه ، لحظه ای آروم می شود که تو بغلش باشی

زود بیا و من رو از این خستگی نجات بده

زود بیا تا برات شعر بخونم 

نوازشت بکنم

ببوسمت و محکم تو بغلم فشارت بدم

مادر چشم براهته

دوست دارم خیلی...

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

★ مامان نیکو ★
10 مرداد 94 19:20
ایشالا به زودی خبر مامان شدنتو بدی گلم
المير
پاسخ
ایشالله .من که لحظه شماری می کنم، دخترت خیلی خوچله، کلی از طرف من بماچش این دلبر کوچولو رو
منير
11 مرداد 94 10:21
سلام عزيزم خيلي زيبا مي نويسي اميدوارم خدا به صاحب اين دل پاك يك نيني ناز و سالم به وقتش هديه بده
المير
پاسخ
ممنون ان شا الله