مامان آينده نزديك

سلام،منم عضو جديد

1394/4/22 12:34
نویسنده : المير
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و سلام و سلام 

من الميرم،المير مخفف اسم خودم و همسرم هستش 

عضو جديد اين وبلاگم ،

از اونجايي كه عاشق بچه دار شدنم و هر روز منتظر  اينم كه خودم  با اومدنش سوپرايز شم ،اين وبلاگ رو راه اندازي كردم 

ماماني المير  واسه اومدنت برنامه ها داره

مي دونيد من ديوانه بچه ام و همينطور همسرم 

اما همسرم فقط بچه هاي ديگران رو دوست داره و خودش تمايلي به بچه دار شدن نداره

بر عكس اون من هر روز منتظرم ، باهاش حرف مي زنم ، واسش قصه تعريف مي كنم،واسش لباس مي خرم، كناب مي خرم، عروسك مي خرم و ....

شايد بگيد من ديونه ام اما واقعا اينطور نيست من يك مادر چشم براه ام.

باهمسرم تصمييم گرفتيم بچه مون كه به دنيا اومد اگر پسر بود اسمش و بزاريم امير ارسلان و اگر دختر بود اسمشو بزاريم آيدا

خودمم فكر مي كنم بچه ام پسر باشه واسه همين اسم اين وبلاگ رو ارسلانم گذاشتم .

خوب ماماني المير مي خواد از اين به بعد كارايي كه مي كنه و حرفايي كه با ني ني كوچولوش داره رو اينجا بنويسه

ممنون كه تنها نمي زاريد مامانمو 

پ ن : دوستتون داريم من و ماماني و بابايي...❤️❤️❤️❤️❤️

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان نسیم
22 تیر 94 12:52
سلام خوبی ایشالله که هر وقت دلتون بخواد یه نی نی ناز خدا بهتون بده ... منم تازه وب برای نی نیم زدم به انتظار وقتی که صاحب یه کوچولو بشیم ... خوشحال میشم با هم دوست بشیم
المير
پاسخ
سلام ممنون كه بهو سر زدي ، منم خوشحال مي شم دوست خوبي مثل شما داشته باشم بازم پيش ما بيا
مامان سمیه
22 تیر 94 16:47
نازی ایشالا نی نی نازتون همیشه سلامت باشه [ پاسخ]
المير
پاسخ
سلام ممنون ، من كه ني ني ندارم اما واسه همه ني ني ها آرزوي سلامتي دارم بازم پيش من بيا
مامان نیکو
24 تیر 94 17:17
ایشالا یه روزی بیای اینجا و خبر از نی نی دارشدنت بدی عزیزم منم مثل تو عاشق بچه هام از همون بچگی تا الان که چند روز دیگه بچه ی خودمو بغل می گیرم
المير
پاسخ
اي جان پيشا پيش قدم نو رسيده مبارك💝❤️💝❤️💝❤️ان شاء الله زير سايه پدر و مادر باه سلامتي و تندرستي بزرگ بشه، روز زايمانت ما در انتظارا رو از دعات محروم نكني دوستم😘😘😘😘
تک دختر مامانش
26 تیر 94 11:56
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم.
المير
پاسخ
چشم مزاحمتون مي شيم حتما😜😜😜❤️💝
مامانی گیتا جون
11 شهریور 94 10:08
سلام مامانی المیر از صمیم قلب ارزو دارم هر چه زودتر خداوند یک فرشته کوچولو هم نصیب شما کنه و با قدم‌هاش زندگی‌تون بیش از گذشته سرشار از سلامتی، برکت، شادی بشه
المير
پاسخ
واااای ممنون ؛ خدا از زبونت بشنوه ، من که واسه آمدنش لحظه شماری می کنم، آرزو می کنم زندگی شما هم همیشه سرشار از عشق سلامتی و خنده و برکت باشه