مامان آينده نزديك

لباس جدید

1394/6/9 14:04
نویسنده : المير
867 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام سلام 

دیروز صبح بخاطر اینکه حال و هوای خودمو عوض کنم این عکس رو توی تلگرامم گذاشتم 

خیلی از دوستانم زیرش نوشته نظر داده بودن، 

یکی می گفت کفش بخر، یکی می گفت لوازم آرایش ، یکی دیگه گفت از این ظرف گل گلیا که خیلی عاشقشونم بخر اما من اینو خریدم...

 

 

 

کوچولوی مامان، فندوقم مبارکت باشه با اینکه اون طرحی نبود که دوسش داشته باشم ولی چون نمی دونستم بلاخره خدای مهربونمون قراره امیر ارسلان یا آیدا رو زودی توی بغلم بزاره مجبور بودم رنگ کرم بخرم در نتیجه فقط همین طرح رو داشت

امیدوترم کلی دوسش داشته باشی

پ ن: این روزا تنها سرگرمی من بازی با وسایل جدید فندوق هستش، امیدوارم فندوق بدونه  مامان الی کلی عاشقشه

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان نسیم
10 شهریور 94 8:45
وااااااای عزیزم چه هدیه ی خوشگلی به نظرم این قشنگترین هدیه ای میتونه باشه که ادم برای خودش میخره ایشالا دوتامون زوده زود نی نی دار بشیم و از بودن کنارش لذت ببریم
المير
پاسخ
مرسی نسیم جون ، امیدوارم این اتفاق زودتر بیوفته، و واقعا تنها چیزی بود که تونست منو تو اون لحظه شاد کنه و هنوز عکسش رو می بینم شادتر می شم
نمدکده زیبا
10 شهریور 94 14:37
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنی
مامانی گیتا جون
11 شهریور 94 10:11
جالب اینکه منم از وقتی گیتا بدنیا اومده اونقدر که از خرید کردن واسه گیتا لذت می برم از خرید کردن برای خودم لذت نمی برم
المير
پاسخ
واقعا خرید واسه این فرشته کوچولوها نهایت آرامش و لذته
ثمره
11 شهریور 94 16:57
مبارک باشه ان شالله بزودی این لباس زیبا تن فرشته ی ناز ودوست داشتنی ببینیم... سلام دوست من تمام پستهاتون خوندم،البته با اجازه،مثل اینکه شما هم منتظر یفرشته از سوی خدای عزیز هستید،ان شالله به آرزوی قشنگتون برسید...
المير
پاسخ
سلام خیلی کار خوبی کردید ، بله منتظرم دقیقا ، ممنون که به من لطف داشتی و پیشم اومدی بازم پیشم بیا خوشحال می شممنم بهترینها رو براتون آرزو دارم عزیزم
همراه رایانه
11 شهریور 94 19:15
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی (شبانه روزی) به مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 اطلاعات بیشتر: http://www.poshtyban.ir
همراه رایانه
11 شهریور 94 19:16
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی (شبانه روزی) به مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 اطلاعات بیشتر: http://www.poshtyban.ir
★ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ★
19 شهریور 94 8:31
ای جــانم چه نااازه مبارک نی نی گولو
المير
پاسخ
ممنون مامان نیکو عزیز ، آرنیکا کوچولوی ما چطوره؟دلمون تنگ شده براش ازش عکس بزار ما یذره غش کنیم براش
مامان لیدا
21 شهریور 94 11:54
چه مامان باسلیقه ای من عاااشق این سرهمی های نوزادیم رنگش هم خیلی قشنگه مبارکِ نی نی باشه , انشالا که فرشته کوچولو زودی بیاد و تو تن نازش ببینیم راستی مامانِ مهربون شما هم با افتخار لینک شدید
المير
پاسخ
سلام ممنون عزیزم ، این نظر لطفتون به من هستش ممنون که پیشم اومدید
مامانی رضا
22 شهریور 94 8:38
سلام عزیزم امیدوارم نی نی قشنگت به سلامتی به دنیا بیاد چه لباس قشنگی مبارک نی نی خوشگله باشه
المير
پاسخ
ان شاء الله عزیزم، ممنونم