مامان آينده نزديك

تصمیم جدید مامان الی ...

1394/6/4 10:57
نویسنده : المير
726 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام سلام

بازم من اومدم با یه تصمیم جدید

دلبر زیبای مادر 

دیشب داشتم با پدر مهربونت حرف می زدم 

می دونی فندوق من ، مامانی تصمیم گرفته که کلی لاغر بشه 

که وقتی تو میای تو دل مامانی ، مامانی بتونه کلی عکسای خوچل مچل با فندوق توی دلش بگیره

خوب پس 1 سال زمان دارم تا اون موقع با یه هدف بزرگ که توای عزیز تر از جانم

می دونی اینقدر دلبری که نمی تونی تصور کنی چیکارا باهات دارم 

چه عکسایی مامان الی قراره از تو فرشته کوچولوش بگیره

منتظرتم فندوق ...

پ ن : ممنون که با آرزو ها و حرفای تنهایی من و فندوق همراه هستین 

پن 2: کلی دوستتون داریم من و فندوق بابایی

پسندها (4)

نظرات (5)

شیده
4 شهریور 94 12:54
سلام خانوم!!!خوبی نفس؟؟
المير
پاسخ
سلام شیده جون .خوبی عزیزم؟نی نی در چه حاله؟ مرسی من خوبم .ممنون که هر روز میای پیشم
★ مامان آرنیکآ ★
4 شهریور 94 20:19
عزیــــزم ایشالا به سلامتی کلیییییییی لاغر کنی
المير
پاسخ
وااای خدا از زبونت بشنوه مامان نیکو جونم، جوجه زیبامون در چه حاله؟؟؟؟کلی به جا من ببوسش
مامان فرهام
5 شهریور 94 14:26
سلااام مامان خوشكل خيلي از وبت خوشم اومد ايييييشالازود نيني دار ميشي واست دعا ميكنم!!!به وب فرهام بيا خوشحالم ميكني!!!راستي اميدوارم لاغر كني خيليم بهت سخت نگذرهاخه خيلي سخته!!منتظرتم.
شيده
5 شهریور 94 14:29
سلااام گلم ما خوبيم. خواهش ميكنم وظيفمه بيام.نيني خوبه من حال ندارم همش بالا ميارمميخواي به تدريج لاغر كني يا سريع??
المير
پاسخ
خدا رو شکر که خوبید ، یه سری داروهای گیاهی هست که دکترا برای حالت تهوع تجویز می کنن ، یه پیگیری کن می گن خیلی خوبن منم قراره به تدریج فعلا فعلنا کم کنم، کلا من مدام در حال رژیمم
مامان آسیه
6 شهریور 94 12:44